Blog

Ultimele noutati
Cum îți promovezi serviciul? Cum te vinzi?

Cum îți promovezi serviciul? Cum te vinzi?

04.04.2016.

În urmă cu aproape o săptămână, un complex seminar despre vânzări și marketing m-a acaparat, însă nu m-am pripit să scriu prea repede despre ce am învățat și ce mi-au auzit urechile, căci informația trebuie procesată bine. Despre vânzări am auzit ce știam în mare parte. Sigur, cateva trucuri există și aici, însă tot ce vreau să subliniez și nu pare a fi de neglijat este următoarea idee: Cui te vinzi? Cui vrei să dai serviciile tale? Pentru unii ar putea părea „penibil”, și eu gândeam așa până să văd firme care au datorii, dar mai ales până să discut cu specialiști în acest domeniu care mi-au explicat cum stă treaba.

Când spui „cui vând?” nu te gândești la un om/o firmă, ce deține putere financiară extraordinară, ci te gândești la ce tipologie de client dorești să-ți strângă mâna. Asta contează! Încă o idee foarte bună ce mi-a trecut mintea se referă la: „experiența ta ca om, ca firmă te ajută să înțelegi despre ce vorbesc! O să vezi firme care fie oferă servicii pentru anumiți clienți, fie și-au gestionat ofertele pentru o gamă complexă, dar, atenție, tot își selectează clienții”.

Și promovarea este o mâncare din care trebuie să gustăm, altfel ajungem foarte greu la clienți. Cum facem asta? Având în vedere că trăim într-o eră a tehnologiei, povestea promovării nu mai este un mit. Sigur, seminarul acesta ne-a mai dat niște ponturi, despre unele știam, despre altele nu prea. Drept urmare, serviciul nostru poate ajunge la clienți prin „n” metode, noi putem să-l oferim la început gratuit pentru a câștiga încredera. Garanția este o noțiune despre care auzim când luăm produse pentru casă, bucătărie, haine etc, însă acum putem oferi garanție clientului că serviciul nostru nu se „uzează” de la prima utilizare. O altă garanție se referă la: realizare/livreare în timp util (24h, 3zile etc), iar lista poate continua; disponibilitate din partea furnizorului să existe. Chiar dacă trăim mai mult online decât „live”, să nu omiteți promovarea „din gură-n gură”, încă funcționează.

Concluzia: Promovează-te, perfecționează-te și dublează-ți vânzările. Însă, calitatea serviciului/a produsului nu cumva să o pierzi din vedere! 🙂

Author:

Program de lucru: 10:00-18:00
Email: office@vhsoft.ro
Telefon: 0799. 950. 837